You are currently viewing Έχω διακοπή ρεύματος. Τι να κάνω;
Electric Plug and Socket unplug outline design vector. 404 error background web banner, Electric wire shock, disconnection, loss of connect.

Έχω διακοπή ρεύματος. Τι να κάνω;

Συνήθως όταν υπάρχει προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος, η ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει αρκετές μέρες νωρίτερα, οπότε θα το γνωρίζατε. Πριν απευθυνθείτε στη ΔΕΔΔΗΕ, καλό θα είναι να κάνετε κάποιους απλούς ελέγχους.

Ελέγξτε αν μόνο εσείς έχετε πρόβλημα

Ελέγξτε αν τα γειτονικά διαμερίσματα ή άλλα ακίνητα έχουν ρεύμα. Αν όλη η γειτονιά είναι χωρίς ρεύμα, προφανώς πρόκειται για γενική διακοπή ρεύματος, η οποία θα αποκατασταθεί κάποια στιγμή από το ΔΕΔΔΗΕ. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε με το ΔΕΔΔΗΕ.

Ελέγξτε τις ασφάλειες και τη λυχνία ένδειξης ηλεκτρικού ρεύματος του πίνακά σας

Αν δείτε ότι μόνο εσείς έχετε πρόβλημα, ξεκινάτε τους ελέγχους από τον ηλεκτρολογικό πίνακα. Ελέγξτε τις ασφάλειες και τη λυχνία ένδειξης ηλεκτρικού ρεύματος (ο γνωστός γενικός).

Αν η λυχνία του γενικού φωτίζεται, σημαίνει ότι το ρεύμα φτάνει στον πίνακά σας, συνεπώς το πρόβλημα εντοπίζεται στην εσωτερική σας ηλεκτρική εγκατάσταση. Καλό θα είναι να συμβουλευτείτε ηλεκτρολόγο.

Ελέγξτε την ασφάλεια ή το μικροαυτόματο του μετρητή σας 

Αν η λυχνία είναι σβηστή, αυτό σημαίνει ότι δε φτάνει ρεύμα στον πίνακα. Θα πρέπει να ελέγξετε αν έχει «πέσει» η ασφάλεια ή ο μικροαυτόματος διακόπτης που προστατεύει το μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε με το ΔΕΔΔΗΕ.

Αν ο μετρητής σας έχει ασφάλεια και έχει τακεί («καεί»), θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.

Αν ο μετρητής σας έχει μικροαυτόματο διακόπτη, δοκιμάστε να τον επανοπλίσετε με τον μοχλό που υπάρχει γι’ αυτό το λόγο στο κιβώτιο του μετρητή. Αν υπάρχει παραθυράκι στο κιβώτιο, απλά οπλίστε («σηκώστε») το μικροαυτόματο.

Αν ο μετρητής σας δεν έχει μικροαυτόματο διακόπτη επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.

Θυμηθείτε άν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας

Αν δεν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας, τότε μετά το πέρας της προθεσμίας πληρωμής ο προμηθευτής σας ειδοποιεί για την διακοπή ρεύματος που προτίθεται να πραγματοποιήσει. Στη συνέχεια, ο Προμηθευτής ζητά από τον ΔΕΔΔΗΕ την εκτέλεση της διακοπής και αυτή πραγματοποιείται χωρίς άλλη ειδοποίηση.

Εφόσον πληρώσετε την οφειλή σας, θα πρέπει να ενημερώσετε τον προμηθευτή σας, ώστε να ζητήσει από το ΔΕΔΔΗΕ την επανασύνδεση του ρεύματος. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα προβεί στην επανασύνδεσή σας τα αργότερο εντός δύο εργασίμων ημερών από την υποβολή του αιτήματος επανασύνδεσης από τον προμηθευτή σας.

Πως επικοινωνείτε με το ΔΕΔΔΗΕ/κέντρο βλαβών της περιοχής σας

Α) Με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με τηλέφωνο. Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο:

  • Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων)
  • Για αναγγελία βλαβών

Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.

Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500.

Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500.

Β) Μέσω internet. Όπως διαφημίζει και ο ίδιος ο ΔΕΔΔΗΕ, με ένα κλικ μπορείτε να δηλώσετε τη βλάβη σας και να ενημερώνεστε για την πορεία αποκατάστασης. Αυτό μπορεί να γίνει στο link

https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html

Γ) Από το κινητό σας τηλέφωνο, μέσω ειδικής εφαρμογής. Η εφαρμογή αυτή είναι η My DEDDIE App, και μπορείτε να την κατεβάσετε στο κινητό σας είτε από το Google Play είτε από το App Store. Από τον υπολογιστή σας, συνδέεστε στο ακόλουθο link:

https://www.deddie.gr/el/my-deddie-app/